• Skrócenie czasu zamawiania posiłku o 50%.
  • Zaoszczędzenie czasu i pieniędzy na wydruki kart menu, które stale podlegają niszczeniu.
  • Menu ze zdjęciami w znacznym stopniu, zachęci gości do zamówienia większej ilości posiłków, gdyż każdy z nas „je oczami”
  • Gość zawsze może domówić kolejne danie, nie musi czekać na kelnera żeby zamówić np. dodatkowy napój, co spowoduje znaczne ułatwienie w obsłudze klienta
  • Klient od razu wie ile zapłaci, rachunek zawsze będzie się zgadzał z zamówieniem
  • Dzięki VirtualBistro już nie musisz mieć na sali restauracyjnej 5 kelnerów, wystarczy 1, który za pomocą tabletu będzie mógł obsługiwać wszystkie stoliki
  • Plusem dla klientów jest to, że nie muszą pobierać kolejnej aplikacji mobilnej
  • Korzystanie z aplikacji jest bardzo proste i intuicyjne, niezależnie od wieku, każdy będzie chciał z niej skorzystać
  • Koniec ze skargami na obsługę, VirtualBistro zawsze będzie spełniał oczekiwania Twoich gości
  • Aplikacja może być dostosowywana do potrzeb restauracji, to restaurator decyduje o jej kolorystyce, menu, zdjęciach i w razie zapotrzebowania o funkcjonalnościach






  • Przyjmowanie zamówień
  • Przyjmowanie prośby o rachunek – płatność kartą lub gotówką
  • Przyjmowanie wezwania obsługi
  • Przeglądanie zamówienia klienta
  • Resetowanie rachunku klienta (kiedy aplikacja VirtualBistro zostaje wręczona nowemu klientowi)
  • Możliwość odmówienia podania produktu np. w sytuacji, gdy na kuchni zaczyna brakować składników niezbędnych do przygotowania dania